Animelovers411 Connection

Hello, Welcome to animelovers411 Connection! Please Login or Sign up With us!
Thank you
Animelovers411 Connection

A new Forum made for the true Animelovers411 viewers! Get to know all new anime lovers and old firends on you new Animelovers411 Connection!

Enjoy anime at 11:00 pm to 5:00 am, Saturday night on Adult Swim!

    Seriously?

    Share
    avatar
    minininja
    Sergeant Major Animelogist
    Sergeant Major Animelogist

    Posts : 1929
    Join date : 2010-05-22
    Age : 25
    Location : The Abyss

    Seriously?

    Post by minininja on Sun Nov 21, 2010 10:13 am

    Sooo..... people in manager postitions can be idiots -_- sure they will hire anyone who doesn't wanna work but the people who do oh well we don't wanna hire you blah blah blah.... so annoying...... Evil or Very Mad
    avatar
    Zaper_the_Warrior
    Senior Animelogist
    Senior Animelogist

    Posts : 763
    Join date : 2009-11-27
    Age : 30

    Re: Seriously?

    Post by Zaper_the_Warrior on Wed Jan 05, 2011 10:43 pm

    The best way to get a job: Be a kiss up, doesn't matter if your a good worker.
    avatar
    minininja
    Sergeant Major Animelogist
    Sergeant Major Animelogist

    Posts : 1929
    Join date : 2010-05-22
    Age : 25
    Location : The Abyss

    Re: Seriously?

    Post by minininja on Thu Jan 06, 2011 8:09 am

    Yeah... i'm looking into being a tattoo apprentice but in the meanwhile be a piercing artist. thinking that is probably my best bet because it's what i wanna do and is probably easier for me to get into. Me and lex applied at a brick factory where if we got on there we would be making 500+ everyweek and we could definitely live comfortably off of that.


    _________________
    avatar
    Zaper_the_Warrior
    Senior Animelogist
    Senior Animelogist

    Posts : 763
    Join date : 2009-11-27
    Age : 30

    Re: Seriously?

    Post by Zaper_the_Warrior on Sat Jan 08, 2011 10:40 am

    I live off about $250 a week, it sucks. I rarely get to buy anything fun for my self.
    avatar
    zero
    Sergeant Major Animelogist
    Sergeant Major Animelogist

    Posts : 3673
    Join date : 2009-07-29

    Re: Seriously?

    Post by zero on Sat Jan 08, 2011 10:47 am

    Its ok zaper!!! lol maybe you can sell stuff online for some extra cash


    _________________


    Animelovers411 Life Connection

    This is my Blog guy`s! I work really hard on it, It`s updated everyday. Thank you.
    avatar
    minininja
    Sergeant Major Animelogist
    Sergeant Major Animelogist

    Posts : 1929
    Join date : 2010-05-22
    Age : 25
    Location : The Abyss

    Re: Seriously?

    Post by minininja on Sat Jan 08, 2011 11:03 am

    Well, I mean Lex has a job working at jcpenney and we live off about 60 to 80 a week after we pay all of our bills luckily we don't have rent to pay.


    _________________
    avatar
    Zaper_the_Warrior
    Senior Animelogist
    Senior Animelogist

    Posts : 763
    Join date : 2009-11-27
    Age : 30

    Re: Seriously?

    Post by Zaper_the_Warrior on Sun Jan 09, 2011 8:06 pm

    Nothing to sell zero. but I'm fine, i have enough to live comfortably
    avatar
    minininja
    Sergeant Major Animelogist
    Sergeant Major Animelogist

    Posts : 1929
    Join date : 2010-05-22
    Age : 25
    Location : The Abyss

    Re: Seriously?

    Post by minininja on Sun Jan 09, 2011 10:33 pm

    Which is definitely good. Smile


    _________________
    avatar
    Zaper_the_Warrior
    Senior Animelogist
    Senior Animelogist

    Posts : 763
    Join date : 2009-11-27
    Age : 30

    Re: Seriously?

    Post by Zaper_the_Warrior on Tue Jan 11, 2011 6:29 am

    Yep. And i finnaly got my medical bill payed off so now i can go see my daughter more than once a year Very Happy
    avatar
    lexbarron2007
    Class D Animelogist
    Class D Animelogist

    Posts : 30
    Join date : 2010-10-28
    Age : 29
    Location : in my cave with mini <3

    Re: Seriously?

    Post by lexbarron2007 on Tue Jan 11, 2011 12:16 pm

    $60-$80? damn babe... i wish we had that much lol after bills, gas and food we've got more like -$20 =/ we just bum food off ppl alot LOL winter sucks, cause im averaging almost a day missed per week from sickness or bein iced in... and gas costs go up since gas mileage sucks when ya haveta crawl along in 2nd gear... blargh... spring now yes? lol oh well, we're managing to not get further in debt and we are slowly payin off the car and cards... c'est la vie... i've got mini so its all good ^_^ as long as we're together im fine dealin with bein broke... just wish i could provide a better life for us...
    avatar
    minininja
    Sergeant Major Animelogist
    Sergeant Major Animelogist

    Posts : 1929
    Join date : 2010-05-22
    Age : 25
    Location : The Abyss

    Re: Seriously?

    Post by minininja on Tue Jan 11, 2011 12:31 pm

    lexbarron2007 wrote:$60-$80? damn babe... i wish we had that much lol after bills, gas and food we've got more like -$20 =/ we just bum food off ppl alot LOL winter sucks, cause im averaging almost a day missed per week from sickness or bein iced in... and gas costs go up since gas mileage sucks when ya haveta crawl along in 2nd gear... blargh... spring now yes? lol oh well, we're managing to not get further in debt and we are slowly payin off the car and cards... c'est la vie... i've got mini so its all good ^_^ as long as we're together im fine dealin with bein broke... just wish i could provide a better life for us...
    Yeah but you love me and that's all I need we will get to where we want to be it will just take time. But we will get there. As long as we are together we can take on anything ^_^


    _________________
    avatar
    Zaper_the_Warrior
    Senior Animelogist
    Senior Animelogist

    Posts : 763
    Join date : 2009-11-27
    Age : 30

    Re: Seriously?

    Post by Zaper_the_Warrior on Thu Jan 13, 2011 9:59 am

    Long as your not going any farther into debt and you have everything you need to live than you should be happy. Not every one has that. I moved this shit shit hole town cause i didn't have a job. And the move cost me my house and family. So don't worry about what you don't have, just be happy for what you do have.
    avatar
    minininja
    Sergeant Major Animelogist
    Sergeant Major Animelogist

    Posts : 1929
    Join date : 2010-05-22
    Age : 25
    Location : The Abyss

    Re: Seriously?

    Post by minininja on Thu Jan 13, 2011 11:27 am

    Yeah. I mean our living situation isn't ideal but we will get to where we need to be it's just going to take some time.


    _________________
    avatar
    Iru
    Senior Animelogist
    Senior Animelogist

    Posts : 589
    Join date : 2010-07-01

    Re: Seriously?

    Post by Iru on Thu Jan 13, 2011 2:54 pm

    Yes, it's tough out there. But what I hope for is that there will never be a moment where I'll have to betray my principles.
    avatar
    minininja
    Sergeant Major Animelogist
    Sergeant Major Animelogist

    Posts : 1929
    Join date : 2010-05-22
    Age : 25
    Location : The Abyss

    Re: Seriously?

    Post by minininja on Fri Jan 14, 2011 6:58 am

    Agreed. As long as I have Lex then the rest doesn't matter. Lex has a job interview today at a brick factory and if he gets hired on there he would be making almost 600 a week. So if he does get on there we would have to mom in with my mom for a few weeks till we could get our own place.


    _________________
    avatar
    Zaper_the_Warrior
    Senior Animelogist
    Senior Animelogist

    Posts : 763
    Join date : 2009-11-27
    Age : 30

    Re: Seriously?

    Post by Zaper_the_Warrior on Fri Jan 14, 2011 9:25 am

    Nice. Wish him luck for me.
    avatar
    minininja
    Sergeant Major Animelogist
    Sergeant Major Animelogist

    Posts : 1929
    Join date : 2010-05-22
    Age : 25
    Location : The Abyss

    Re: Seriously?

    Post by minininja on Fri Jan 14, 2011 2:35 pm

    He said thanks. He thinks it went well. But, they still have about 30 interviews and they are interviewing for 5 positons currently. We went to a factory called Goodman's today to try to apply but the woman was being condescending and b****y so we decided not to even bother because of how she had acted toward us.


    _________________

    Sponsored content

    Re: Seriously?

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Fri Oct 20, 2017 6:42 am